czwartek, 31 marca 2016

Komunia Święta / Holly Communion card

Witajcie,
Dziś chciałam pokazać karteczkę przygotowaną z okazji Komunii Świętej.
Do stworzenia karteczki użyłam wykrojnika IHS w całości i jego fragmentów czyli listków z zawijaskami.
Kwiatuszki wykonałam z zestawu wianek i kwiatek, z tego samego zestawu wykorzystałam części wianuszka jako gałązek. Aby wzbogacić tło użyłam rozciętej na pół serwetki ażurowej.

Hello,
 Today, I'd like to show you a card for Holly Comunnion.
To created this card I used IHS die and additional cut pices of IHS - twigs with leaves.
Flowers are made thanks to the wreath and flower set, from the same set I used pieces of the wreath to make twigs. To rich background I used cut in to two the doily lace.

Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz