piątek, 28 kwietnia 2017

Flioletowa pamiątka chrztu świętego/ Violet baptism card

Miałam wykonać kartkę na chrzest chłopca. Dostałam piękne zdjęcia dziecka w lekkim fioletowym kolorze. Rozpoczęłam tworzenie kartki, lecz zdążylam jeszcze przed koncem spytać siostrzeńca: Jak sądzisz, fliolet to kolor męski? Odpowiedział: A skąd! Ale pomarańczowy - taaak! Nie mogłam zmienić już koloru bazowego, ale postanowiłam zrobić kilka pomarńczowych dodatków.
Co myślicie o takiej kompozycji?
I suppose to make a baptism card for boy. I got beautiful picture of the child in light violet colors. I started making the card and then I asked my nephew - is color violet good for boys? He said that violet isn't but orange is very boyish. I couldn't change the main color but I decided to add some orange elements. What do you think about such composition? :)





 



Nie zapomnijcie o naszym Komunijnym wyzwaniu
Don't forget about our Communion challenge
Natomiast dla tych którzy wybierają się do Katowic 6 maja mamy rabat
And for those who are comming to Katowice the 6th of may we have discount

I used
Pozdrawiam / Hugs

3 komentarze:

  1. Kompozycja cudna, a kolory też jak najbardziej mogą być :) Trzeba przełamywać stereotypy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie jak najbardziej dla każdego coś innego, dokładnie to co kto lubi :)

      Usuń