wtorek, 5 grudnia 2017

Róże / Roses

Witam się z Wami moją pierwszą grudniową inspiracją.
Dziś przygotowałam róże z pianki jedwabnej wykorzystując wykrojnik "Kwiaty nr 1 Duże"
Do tej pory robiłam takie kwiaty z wyciętych ręcznie, pojedynczych płatków. Użycie wykrojnika znacznie skraca czas i usprawnia proces tworzenia, a kwiaty tylko nieznacznie różnią się od tych wycinanych ręcznie.
Mam nadzieję, że Wam się spodobają.

Welcome to my first December inspiration.
Today I prepared silk foam roses using the "Flowers no.1 Big" die.
Until now, I have made such flowers from manually cut, single petals. The use of the die significantly shortens the time and streamlines the creation process, and the flowers are only slightly different from those cut manually.
I hope you like them.





Użyłam: / I used:
http://www.craftpassion.pl/pl/p/Komplet-wykrojnikow-KWIATY-nr.1-duze/149

Pozdrawiam. / Greetings.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz